Historikk

Noas Park Barnehage åpnet januar i 2009. Filadelfiamenigheten ønsket å bygge nytt menighetsbygg og i den forbindelse ønsket de å drive en barnehage.

Barnehagen har nå funnet sin form. Vi har trygghet som vår hjertesak. " Trygghet er noe som gjør meg hel". Ut i fra dette slagordet ønsker vi at barna, foreldre, ansatte og de som er på besøk, skal føle seg velkomne og ivaretatt.

Vi ønsker å legge tilrette for lek, barns nysgjerrighet, vennskap, utfoldelse og omsorg.

Barnehagen samarbeider med Filadelfiamenigheten og har to fellesarrangement i året og har en utvidet praktisering av den kristne verdiformidlingen.

Til jul har vi en førjulskveld, der barna i barnehagen fremfører julespill og synger sanger. Til sommeren har vi sommerfest der vi griller, barna fremfører noe som gjenspeiler seg i barnehagehverdagen. Fremføringene foregår i menighetssalen. Disse samlingene har vært veldig hyggelige, der foreldre, tanter , onkler og alle som ønsker å komme å se, er velkomne.